El Fòrum Carlemany és una associació sense ànim de lucre que va nèixer a Girona l’any 2003. Agrupa a 75 empreses de Girona que comparteixen dos objectius: l’excel·lència en la gestió empresarial i la millora contínua. El Fòrum, quan compleix 15 anys de treball l’any 2018 es planteja fer una publicació en format llibre amb el doble objectiu de visibilitzar la feina feta i de recopilar els valors i la missió de l’organització.
Títol: Fòrum Carlemany: 15 anys de compromís empresarial
Autor: Josep Pastells
Edita: Editorial Gavarres i Fòrum Carlemany, amb el suport de CaixaBank
Nº Pàgines: 122
ISBN: GI 876-2018
Treball de tot el procés d'edició: des de la idea de la publicació, la recerca de l'autor i del fotògraf, la maquetació, la correcció fins a la impressió del llibre en un terimini de 8 mesos.
El web del Grup Gavarres utilitza cookies pròpies i de tercers amb finalitats analítiques, tècniques, publicitàries. Per a més informació o administrar-les, accedeixi a la nostra
Configuració de cookies.
Accepto les cookies
La teva configuració de cookies
T’informem que utilitzem cookies pròpies i de tercers amb l’objectiu de millorar el rendiment de la pàgina. Aquesta web NO utilitza cookies amb finalitats analítiques ni publicitàries. Si desitges més informació o vols administrar-les, accedeix a la
Configuració de cookies.
DESMARCAR-HO TOT
ACCEPTAR-HO TOT
Aquestes cookies són necessàries pel funcionament bàsic del lloc web i, per tant, estan sempre actives. Inclouen cookies que permeten recordar les accions que realitzes al navegar pel lloc web en una mateixa sessió o, si ho sol·licites, de sessió a sessió. Ajuden en processos de compra online, a més de proporcionar assistència en qüestions de seguretat i de conformitat amb les normatives.
Les cookies analítiques permeten millorar l’experiència de navegació web i proporcionen a l’administrador informació estadística como el nombre de visitants o l’ús que fan els usuaris de la nostra plataforma.
Les galetes publicitàries són les galetes que permeten una gestió més eficaç dels espais publicitaris que s'hagin inclòs en la pàgina web, aplicació o plataforma, en base a criteris com el contingut editat, les preferències de l'editor o la freqüència en què es mostren els anuncis.